Hulp bij bestellen


Kan ik mijn bestanden nog aanpassen?

Producten in je winkelmandje zijn altijd direct te wijzigen of annumeren. Zodra de bestelling is voltooid dan is het misschien nog mogelijk! Stuur ons direct een mailtje met je ordernummer en wij nemen contact met je op.

Kan ik het opgegeven afleveradres wijzigen?

Zo lang jouw bestelling nog niet verzonden is, kan het afleveradres gewijzigd worden. Doe dit wel voor 16:00 uur want anders is het op onze logistieke afdeling niet meer mogelijk jouw adres te wijzigen.

Het formaat van mijn ontwerp staat er niet tussen. Wat nu?

Vul ons offerteformulier in voor afwijkende formaten! Probeer deze zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij je een passend offerte kunnen sturen.

Zijn er andere papiersoorten dan die op de website vermeld staan?

Onze webshop is volledig afgestemd op ons assortiment. Wij hebben geen andere papiersoorten dan vermeld worden in onze shop. Wel kunnen wij in sommige gevallen het gewenste papier voor je bestellen. Vul ons contactformulier in of stuur een mailtje, dan kijken wij wat mogelijk is! 

Kan ik op rekening bestellen?

Het is niet mogelijk om op rekening te bestellen. Ons betaalsysteem is volledig geautomatiseerd, zodat wij onze focus op "leuke designs maken" kunnen richten.