Hulp bij bestellen


Kan ik mijn bestanden nog aanpassen?

Producten in je winkelmandje zijn altijd direct te wijzigen of annuleren. Nadat de betaling voltooid is wordt de opdracht direct in productie genomen. Vaak is het dan niet meer mogelijk om het document aan te passen. Proberen kan natuurlijk altijd. Stuur ons een mailtje met je ordernummer en wij kijken wat we nog kunnen doen.

Kan ik het opgegeven afleveradres wijzigen?

Zo lang jouw bestelling nog niet verzonden is, kan het afleveradres gewijzigd worden. Doe dit wel voor 16:00 uur want anders is het op onze logistieke afdeling niet meer mogelijk jouw adres te wijzigen.

Het formaat van mijn ontwerp staat er niet tussen. Wat nu?

Vul ons offerteformulier in voor afwijkend printwerk. Probeer deze zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij een passende offerte kunnen toesturen.

Zijn er andere papiersoorten dan die op de website vermeld staan?

Onze webshop is volledig afgestemd op ons assortiment. Wij hebben geen andere papiersoorten dan vermeld worden in onze winkel. Wel kunnen wij in voor bepaald opdrachten het gewenste papier voor je bestellen. Vul ons contactformulier in of stuur een mailtje, dan kunnen we kijken of we je kunnen helpen.

Kan ik op rekening bestellen?

Het is niet mogelijk om op rekening te bestellen. Ons betaalsysteem is volledig geautomatiseerd, zodat wij onze focus op "leuke designs maken" kunnen richten.